Leiderschap gevraagd, de reputatie van de corporatiesector
Ron van der Jagt
“Reputatie ontstaat in de loop der jaren op basis van berichtgeving in onder andere de media. Maar vooral ook op basis van eigen waarneming en ervaring. Reputatie is de optelsom van alle kleine plusjes en minnetjes die mensen in de loop der jaren registreren en opslaan. Maar je krijgt een sterke reputatie niet voor niets. Zonder een goed verhaal heb je niets te vertellen.”

Ron van der Jagt is partner bij de Reputatiegroep. Hij is gespecialiseerd in het verbinden van strategie, leiderschap, communicatie en reputatie. Van der Jagt sprak tijdens de MKW Directeurendag op 16 mei.

Lees meer…

Asbest op Kanaleneiland. Lessen uit de Mitros-casus
Luc Dietz
Afgelopen zomer werd Luc Dietz gebeld door de gemeente Utrecht om als woordvoerder op te treden in de crisis die was ontstaan na vondst van asbest in een aantal flats van Mitros op Kanaleneiland. De bewoners mochten hun huizen niet meer in en belanden in een hotel.

Luc Dietz sprak over communicatie bij calamiteit en crisis tijdens de MKW Directeurendag van 16 mei 2013.

Lees meer…